20 Kasım 2014 Perşembe

BİR HİKAYE YAZIYORUZ (10 BLOG YAZARI-BİR HİKAYE)

Bir kaç hafta önce 1 delinin günlükleri blogunun sahibi Ayhan arkadaşımız güzel bir öneri sundu.

Dedi ki; bir hikaye yazalım, ama bu hikayeyi 10 blog yazarı, her hafta bir bölümünü yazmak suretiyle ortaya çıkarsın!

Nasıl öneri? :)

Eksik kalmamayım dedim ve ben de katılmak istediğimi söyledim.

Hikayenin 7. bölümü bana ait olacak.

Şu an hikaye yazılmaya başlandı.

Bu yazıyı her blog yazarımız bölümünü yayınladıktan sonra güncelleyerek ilgili bloga link vereceğim. 5. bölüm yayınlandığında, ilerleme raporumu yeni bir yazıyla aktarmayı planlıyorum.

Çünkü gün gelip başı sonu belli olmayan bir hikaye okumaya başlarsanız blogumda "neler oluyor bu kıza?" demeniz olası;)


Bir hikaye, 10 farklı kişinin elinden geçerek nasıl sonuçlanır merak ediyorum açıkçası:)

Başlangıç Yeşilçam Filmlerini anımsattı bana:)

Yorumlarınızla sizler de görüşlerinizi belirtirseniz -kendi adıma- mutluluk duyarım.

1. bölüm müptezel
2. bölüm 1 delinin günlükleri 
3. bölüm Dilek Eren
4. bölüm Mor Rimel
5. bölüm Sevdicann
6. bölüm Berkay Abalı
7. bölüm Beyza Aydın Başer
8. bölüm Her Şeyden Konuşmalı
9. bölüm Benim Tatlı Hikayem
10. bölüm Blog şu an davetli kullanıcılara açık

21 yorum:

Yasemin dedi ki...

aa süpermişş :))
En yakın zamanda okuyacağım...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Aaa ne kadar ilgin bir fikirmiş.İlk 2 bölümü okudum bile.Bakalım hastanede neler olacak :)

Adsız dedi ki...

Cok guzel olur bence kolay gelsin

Elift dedi ki...

Harika bir fikirmiş, merakla takip edeceğim..Şimdiden hepinizin kalemine sağlık..

Unknown dedi ki...

Ben de 6. yazıyı ilerleme raporunuza göre yazayım :P

Çıplak Yazar dedi ki...

Dilek Eren hikayenin 3. partını yayınladı :)

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Çok yaratıcı bir proje çıkacak bu hikaye olayından :)))

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

İlginç bir şey olur herhalde,
Murat Menteş kitaplarında hani bir olay vardır; fakat ayrı karakterlerin farklı bakış abakış açılarından bize aktarılır ya bu olay, bunun tersi gibi bir şey olacak gibi yani.
Neyse,
kolay gelsin.

birdunyafikir dedi ki...

Yorum yazan herkese teşekkür ederim. Şu an güzel gidiyor, bakalım ilerledikçe iş nerelere varacak? :)

deeptone dedi ki...

evet ya okucam güzel bişi.

1 deli de iyi biri yaa :)

birdunyafikir dedi ki...

deepcan; bakalım sevecek misin, merak ediyorum yorumunu;)

Pembe Kreasyon dedi ki...

Ben de katılmayı istiyordum ama zamanım olmaz yazamam diye cesaret edemedim. Ama okucam :::)

birdunyafikir dedi ki...

Pembe Kreasyon; önümüzdeki maçlara bakacağız o halde:)

complete_the_sentences dedi ki...

Çok ilginç bi fikir. Bakalım nasıl bi hikaye çıkacak sonunda. Kolay gelsin. Sevgiler... :)

birdunyafikir dedi ki...

complete_the_sentences; hızlı bir şekilde ilerliyoruz:) Bakalım nereye varacak sonu;)

Dertdeva Teyze dedi ki...

Süper bir fikirmiş. Mutlaka okuyacağım. Bir daha sefere yine yapılırsa bende çok katılmak isterim.

birdunyafikir dedi ki...

DERTDEVA TEYZE; teşekkürler;)

Unknown dedi ki...

Bekkliyoruzz :)

birdunyafikir dedi ki...

Muptezel; işlem tamam:)

MariPoSa dedi ki...

Merhabaa , ben de ne zamandır böyle bir şeyler yapmak istiyordum sürekli aklımda düşünüyordum ama sanıyorum bu etkinliğe geç kalmışım :( keşke tekrar yapsaaaak

birdunyafikir dedi ki...

MariPoSa; sanırım biraz geciktiniz;) Belki tekrar düzenleyen bir arkadaşımız olur... Hatta... Bu siz olabilirsiniz belki:)