19 Mart 2014 Çarşamba

GÜL DESENLİ KANAVİÇE

Goblen.com'dan sipariş ettiğim kanaviçe kitlerim vardı.
Öncelikle şunu belirtmeliyim, alışverişten gayet memnun kaldım.
UPS kargo ile çalıştıkları için siparişlerim ertesi gün elimdeydi, hiç problem yaşamadım.
Kitler de gayet güzel hazırlanmış.
Tüm malzemeler kitin içinde, ipler yedeği ile konmuş.


Paketin içinde hediye olarak üstüne küçük bir çiçek işlenmiş lavanta kesesi çıktı.
Çok mutlu oldum.:)

2 tane kit sipariş etmiştim.
Bir tanesi yeni açan bir güldü.
Otur kalk gel git yaparken 3 günde bitti.


Duvardaki yerini çoktan aldı bile;)

Diğer kiti de işlemeye başladım.
Ama bu model gülden biraz daha detaylı.
Düzgünce elime alıp işleme fırsatım olmadığı için tamamlanma süresi biraz uzun olacak gibi.
Gönül istiyor ki elime almışken bitirivereyim... Ama saatler az geliyor bana gün içinde, bilmem sizde durum nasıl? :(


9 yorum:

Adsız dedi ki...

Desenler cok guzel siz de cok muntazam islemissiniz ellerinize saglik :)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Çok güzeller..
bende kısa zamanda başlayacağım İnşaallah.. :)
Geçende öyle dedim ama başlayacağım. :)

KélébéK dedi ki...

Sizden sonra bende baya merak saldım bu işe yaa. İlk fırsatta malzemelerimi alıp yapacağım bir kaç tane
gül çok güzel olmuş ikincisinide çok beğendim .
ellerine sağk :)

Unknown dedi ki...

Gülünüz çok güzel, diğerinde de kolay gelsin. :)

deeptone dedi ki...

ay ne güzel yaaa :)

deeptone dedi ki...

mimlediiiim seniii :)

birdunyafikir dedi ki...

Uyuşuk Hayalperest,KélébéK, Gülay Ersoy, deeptone...
Hepinizi çok teşekkür ederim arkadaşlar, güzel yorumlarınız beni çok mutlu etti:)
İşlerken çok anlamlı olmayan çarpılar bir araya gelip kalabalıklaşınca harika bir şey ortaya çıkıyor ve insan çok seviyor:)


deeptone; mim soruları çok tatlı:)
İkisini de yanıtlayacağım inşallah.

deeptone dedi ki...

pekiii. ne güzeeel.

bugün dünya mutluluk günüymüş yaaa :)

birdunyafikir dedi ki...

Aaa bilmiyordum deep;) Öğrenmiş oldum:)