12 Haziran 2015 Cuma

KANAVİÇE ETKİNLİĞİ

Kanaviçeye olan merakım gün geçtikçe arttığı için tanıştığım yeni blogların sayısında artış var;)
Bunlardan biri de Nurdan Hanım'ın blogu: nurdanishere

Nurdan Hanım kanaviçede farklı bir kulvarda koşuyor gördüğüm kadarıyla.
Ben, hazır kanaviçe kitlerinden bağımsız olarak normal etamine işleyebildiğime sevinirken,  Nurdan Hanım -maşallah- işlediği güzel kanaviçelerin yanı sıra, işlenecek kanaviçe şablonları da tasarlayabiliyor! :)

Ve güzel bir haber, Nurdan Hanım blogunda hoş bir etkinlik düzenliyor.
Tasarlamış olduğu 4 şablondan istediğinizi seçerek, aralık ayı sonuna kadar işleyip, işleme esnasındaki gelişmeleri blogunuzda paylaşmanız şeklinde gerçekleşecek bir etkinlik bu.
Detayları Nurdan Hanım'ın blogundan okumanız mümkün.



Şayet etkinlik size uyarsa, mail adresinizi kendisine iletmeniz ve şablonu kaydedip işlemeye başlamanız yeterli;)

Şablonlar biraz detaylı. Ben bu sebeple ilk şablondaki dönem kıyafetli kadın figürlerden bazılarını işlemeyi düşünüyorum mesela.
Siz de "detaylı olduğu için gözüm korktu" diyenlerdenseniz, benim gibi sadeleşme yoluna gidebilirsiniz;)

Elinizi korkak alıştırmayın arkadaşlar, başlayınca bitiyor bir şekilde:)

6 yorum:

twinpeakprimitives dedi ki...

İlgi ve desteğiniz için çok teşekkür ederim Beyza Hanım ♥

Tam da dediğiniz gibi, başlayınca bir şekilde bitiyor :D

Sevgilerimle

YUUGEN dedi ki...

ahh ahhh bende katılmak isterdim :) gel gör ki imkansız hepinize şimdiden eğlenceli etkinlikler dilerim ;)

birdunyafikir dedi ki...

Nurdan Hanım; böyle bir etkinlik düzenlediğiniz için ben teşekkür ederim;)

Hazel; tahmin edebiliyorum:) Ama senin de çoook güzel, minnak bir uğraşın var;)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Kolay gelsin canım...

Unknown dedi ki...

Ah o kanaviçeler, el emeği, göz nuru... Çok hevesliydim ama beceremediğim bir uğraş.
Blogger Dünyası listemdesiniz bu arada :)

birdunyafikir dedi ki...

Gamze Esra; teşekkür ederim;)

Kahve Yanı; çarpıları ata ata bitiyor aslında ama...:) Biraz sabır istiyor tabi, o bir gerçek:)