5 Temmuz 2014 Cumartesi

DIMTISLI HALLER (2)

Tınılarının pek çoğunu beğeniyorum.
Hem kendilerine isim koyma hikayeleri de çok hoş.
Şöyle anlatıyor grubun solisti: bir grup kurmaya karar vermiştik ama isim olarak ne seçiceğimize karar veremiyorduk. Sonra kalktık, dışarı çıktık, yürüyoruz. Köşeden döndük ve karşımızda bir tabela: Gripin.
İşte o an karar verdik...

Tamam, aynen böyle anlatmamıştı belki ama hafızamda kalan hali böyleydi röportajın.
Hem konumuz da bu değil. 
Arabada öyle kendi halimizde giderken bir cümle öbeği çekti dikkatimi:

...
uzadı burnum, sivrildi dilim
kırdıysam sizleri özür dilerim
artık helalleşelim
...


Bu üç cümle, şarkının sevdiğim şarkılar arasına gireceğine ve ilerleyen günlerde zirveye oynayıp, top on listelerinin aksine, bir kaç hafta sonra ön sıralardan inmeyeceğinin ve hep oralarda bir yerlerde kalacağının habercisiydi sanki.

Hayatın gerçeklerini çok da güzel çok da hüzünlü ama bir okadar hareketli dımtıslarla anlatmıyor mu Gripin?



vazgeçtim övülmekten, 
vazgeçtim sövülmekten
vazgeçtim, ne var ne yoksa hepsi sizin olsun

Hangimiz yeri ve günü geliyor da demiyoruz ki böyle?

mermere kazınmış adım
ben okur muyum bilemem
üzerimde beyaz bir gül
ben koklar mıyım, bilemem

Ve bildiğimiz ama yokmuş gibi davrandığımız sonumuz...
Aaah ah...

Dinlemeyen kalkamıştır sanıyorum bu şarkıyı.
Duymadım ki hiç ben diyorsanız, şöyle buyrun.

* Fotoğraf internetten alıntıdır.

4 yorum:

Umut hikayem dedi ki...

Ay evet bu şarkı bana da çok anlamlı gelmişti :)

zeze dedi ki...

çok severim ben de gripin'i... bu şarkıyı da...

Arsu dedi ki...

Gripin severim ama hiç bu şarkıyı duymamıştım sayende öğrenmiş oldum.Çokta güzelmiş gerçekten seninde sevdiğin sözlerini hissederek açıklamalı bir şekilde yazıp paylaşmandan belli.Şarkı için teşekkürler :)

birdunyafikir dedi ki...

Seyma Tani; değil mi ama?;)

zeze; yalnız olmadığımı biliyordum! ;)

Jysra Reçani; beğenmenize sevindim;)