31 Aralık 2013 Salı

PEK MEŞHUR ŞARK HAN (EMİNÖNÜ GEZİNTİLERİ 1)

Mahmutpaşa ve civarında yer alan hanların her biri kendi içinde ayrı bir dünyanın merkezi.
Bu çevrede en makbul alışverişi yapabilmek için neyin nerede satıldığını bilmek önemli.
Bu alanda keşif ve yapılacak alışveriş, bir kadın için asla bitmez, öyle düşünüyorum:)
Çok uygun fiyatlı ve cezbedici pek çok ürün mevcut.

Şark Han'dan görüntüler paylaşacağım sizlerle.
Vaktim kısıtlı ve eklenecek fotoğraf çok olduğu için düzenleme yapamadım.
Zaten o kalabalıkta muhteşem görüntüler yakalayarak fotoğraf çekmek de pek olası değil;)

Haydi başlayalım...


Rengarenk, sevimli çöp kovaları...


Metalik ve üstü çiçekli böcekli saksılar...


Miniklerin (ve hatta yetişkinlerin de) seveceği kumbaralar...



Yine kumbaralar...


Ahşap dekorasyon ürünleri...
İlginç objeler vardı arasında.
İmalat hangi ülkeye aitti hatırlayamıyorum fakat adamlar ağaç köklerini bile değerlendirmişler.
Fotoğrafta en sağda görünen su kamışına benzer bitkilerden yapılmış küçük koltuk.
 Meraklısı çok olacak ki "lütfen oturmayınız" diye uyarı koymuşlar üstüne:)


Ahşap oyma baykuşlar...


Denizcilikle ilgili çeşitli objeler.
Çerçeve, kandil, mumluk, vs...


Ve kayık şeklinde bir dolap.
Görüntüsü çok güzel ama pek sağlammış izlenimi uyandırmadı bende.


Rengarenk ferforje kandiler...
Meraklısı çok ferforjenin, biliyorum;)


 Yine bir kaç ferforje...


Sıklıkla vintage olarak duyduğumuz, ama dilimizdeki karşılığı aşağı yukarı "nenem zamanından kalma" olan beyaz çerçeveler...


Ve denizsel mevzular...
Deniz yıldızı (hatta renklileri bile var), istiridye kabukları...


İstiridye kabuğunun görüntüsünü siz hesaplayınız yukarıdaki fotoğrafa bakarak;)

Fiyatlar piyasaya göre daha uygun tabi.
Dışarıdan tane ile alacağınız herhangi bir şeyi, ona yakın bir fiyatla poşet halinde almak mümkün.
Ürünler Han'ın adını tasdikler şekilde Doğu kökenli.
Kalite de üründen ürüne değişiyor elbet...

Eminönü civarındaki alışveriş mekanlarını seviyoruz.
Gezip durmaktan ve dahi alışveriş yapmaktan kendimizi alamıyoruz:))

20 yorum:

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

Herhalde İstanbulda yaşasam Eminönünden çıkmazdım hepsi çok güzeller....
2014 yılı ve gelecekteki bütün yılların hepimize sağlık, mutluluk, başarı, dostluk ve bol kazanç getirmesini diliyorum. İyi seneler

birdunyafikir dedi ki...

Teşekkürler Öznur Hanım...

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Ben Şark hanı çok severim. Ne ararsan var :)Güzel paylaşım olmuş..

birdunyafikir dedi ki...

Hakikaten "ne arasan var" modunda bir yer;)

Hande Erdede dedi ki...

bir aralar çok sık giderdim buraya sonra giyim satanlar çoğaldı handa ve benim gözümde cazibesini kaybetmeye başladı şimdi bu resimleri görünce acaba yine gitsem mi diye düşündüm bir :) seviyorum hediyelik ev eşyalarını, fırsat bulunca gidip bir gezeyim belki değişmiştir :)

Hande Erdede dedi ki...

bir aralar çok sık giderdim buraya sonra giyim satanlar çoğaldı handa ve benim gözümde cazibesini kaybetmeye başladı şimdi bu resimleri görünce acaba yine gitsem mi diye düşündüm bir :) seviyorum hediyelik ev eşyalarını, fırsat bulunca gidip bir gezeyim belki değişmiştir :)

GÜLEV DAMGALI dedi ki...

Ben üniversitedeyken şarkhana gider ürün alır,bahar şenliklerinde satardım.O günlere döndüm. Ve en yakın zamanda gidip alışveriş yapacağım.Çok özendim :) Bende bloguma beklerim. Üzerinde çalışıyorum hala :)
http://icimdenngeldi.blogspot.com/ :) :) beklerim.
MUTLU YILLAR :)

birdunyafikir dedi ki...

Hande Erdede, kıyafet de var, doğru söylediğiniz... Ama azınlıkta olduklarını söyleyebiliriz. :)

Gülev Damgalı, çok mantıklıymış öğrenciyken yaptığınız:)
Ben de uğrayacağım size inşallah...

Unknown dedi ki...

7 yıldır İstanbuldayım ama bir türlü gidemedim şu Şark Han'a gitmek nasip olmadı... Resimlerinizi görünce daha bir heveslendim şimdi :)

deeptone dedi ki...

oleey oleeey hatırlamadım. heman gidicaam. bayılırıım gezmeyeee.
:)

birdunyafikir dedi ki...

Hayat gezince güzel zaten deeptone;)

Kahve Tadında dedi ki...

Ya çok güzel, bayılırım bu tarz yerlere. Kandiller ve deniz ürünleri her zaman favorimdir. Çok güzel bir yermiş yaa :)

birdunyafikir dedi ki...

Her bir ürünün farklı çeşitleri var. Tam alışveriş meraklısı bayanlara göre bir yer:)

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Renkli deniz yıldızları ve istiridye çok hoşuma gitti.Keşke İzmir'de de olsa böyle güzel yerler.Eminönü'ne gittim ama düğmecilerden başka bir şey göremedim.Bir dahakine senden yer tarifi alayım :)

birdunyafikir dedi ki...

Düğmeciler de kendi başına bir dünya;)
İstanbul'da her şey var, mesele yerini bilmekte:)

AsOrTiK dedi ki...

gidemedim şark han'a henüz. genelde istanbul'a hafta sonları geliyoruz oralara gidiyoruz ama kalabalıktan ne olduğunu anlayamadan biraz dolanıp geliyoruz. hafta arası gitmek lazım sanırım. çok gitmek istiyorum çooook:)) gidersem çıkabilir miyim onu da bilmiyorum:))
teşekkürler, güzel bir paylaşımdı.
sevgiler

birdunyafikir dedi ki...

AsOrtik; çok haklısınız. Eminönü o kadar kalabalık ki insan nereye gireceğine nereye bakacağını şaşırıyor:) Bu sebeple muhakkak bir alışveriş listesi ile yada gezilmesi elzem olan yerlerin belirlenerek gidilmesi gerek bence. Minimum zaman, optimum fayda bakımından:)

tarchinbyseden dedi ki...

deniz temalı her şeye bayılıyorum... o yüzden son fotoğraflar çok cezbetti beni :) İstanbulda yaşarken Eminönü en sevdiğim yerlerin başında geliyordu :) hani başkası o kargaşanın gürültünün kaosun nesini sevdiğimi anlamayabilir ama bizler birbirimizi anlarız değil mi ;)

birdunyafikir dedi ki...

Biz birbirimizi gayet iyi anlıyoruz tarchin:)

beyazbegonvil dedi ki...

İstanbula gidince gezmek istediğim yerler listesinde yerini aldı bile :)))