15 Ağustos 2013 Perşembe

LCWAIKIKI-XSIDE İNTERNET ALIŞVERİŞİ

LCWaikiki bundan 10-12 yıl kadar önce ürünleri kaliteli, fiyatları pahalı bir markaydı.
Benim gibi 90'larda çocuk olan pek çok kişinin elbise dolabında maymunlu bir ürün büyük ihtimalle bulunmuştur gibime geliyor.
Zaman değişti, LCWaikiki de değişti.
Ürün çeşitliliği ve kalitesi de farklılaşmaya başladı.
Şu an her alışveriş merkezinde bu markanın bir mağazasına denk gelmek mümkün.

LCWaikiki'nin bir yan markası daha var Xside isminde.
Ben bu markayı LCW'ye oranla daha kaliteli buluyorum.
Geçtiğimiz günlerde bu mağazada Xside'ın bir eteğine rastladım, denedim, beğendim.
Zaten etek giymekten haz duymayan bünyem için bu iyi bir gelişme! :)
Lakin kör talihim kara bahtım, bedenime denk gelen tek eteği almamın önüne de set çekti, çünkü eteğin diz kısmında yıpranma vardı (yırtık kotlar oluyor ya, o yolda ilerliyor bu yıpranma)
Ben de elim mahkum bıraktım eteği, ama aklımda da kalmadı değil.
Zibilyon tane olan LCW'lerden birinde nasıl olsa bulurum rahatlığı ile dükkanı terk etsem de şansım yaver gidip de aynı eteği farklı mağazalarda bulamadım.

Hiç aklıma gelmezdi her köşe başında bulunan bu mağazadan internet alışverişi yapacağım.
Ama çözümü bunda buldum.

Beğendim etek şu:

LCW'nin internet alışverişi gayet seri.
50 Turkish lira symbol 8x10px.png üzerindeki alışverişlerde de kargo ücreti alınmıyor.
50 Turkish lira symbol 8x10px.png'den az olan alışverişlerde ise ücret 3.90 Turkish lira symbol 8x10px.png.
Gayet makul geldi bana.
Aras kargo ile çalışıyorlar.
Ben-sanırım pazartesi veya salıydı-siparişimi verdim.
Perşembe sabahı elime ulaştı.
Ayrıca alışverişinizde % 100 iade garantisi de mevcut.

Mağazada insanı çileden çıkarabilecek seviye gelen kuyruğu beklemek yerine, deneyip beğendiğiniz ürünü internetten almak daha kolay olabilir...

Hiç yorum yok: