14 Ağustos 2013 Çarşamba

BERNARDO KAHVALTI TAKIMLARINDAKİ KAFA KARIŞIKLIĞIM

Bernardo'da çok güzel kahvaltı takımları var.
Aslında evimde yeterince tabak, çanak, çömlek var.
Her ne kadar hoşuma giden ürün sayısı gün geçtikçe artsada, evdeki oluşacak ekstra ürün fazlalığı beni bunaltıyor.
Genel olarak bu hal içerisinde olmama rağmen, Bernardo'da gördüğüm ve ilk anda oldukça beğenimi kazanan aşağıdaki kahvaltı takımı fikrimin değişmesine neden oldu.

Bu Rosenne modeli olan takım. Detaylı bilgi bu adreste mevcut.
Takımı ilk gördüğümde fiyat 250 Turkish lira symbol 8x10px.png idi. Şu an indirime girmiş, 199 Turkish lira symbol 8x10px.png.

Bernardo'nun mağazasına gittiğimde farklı bir modelle daha karşılaştım. O da şöyle.

Bu takım Bone China ve ismi Rosalinda olarak geçiyor.
Detaylı bilgi şurada.
İlk gördüğümde fiyatı 250 Turkish lira symbol 8x10px.png idi, bayramda baktığımda 299.5 Turkish lira symbol 8x10px.png'ye çıkmış.
Nedenini sorduğumda, dolarda meydana gelen yükselmeyi sebep gösterdiler.
Pek bir anlam veremedim, zira 2 takımdan hangisini alacağıma karar veremezken ve kafam oldukça karışmışken, Bernardo'nun internet sitesinde gördüğüm aşağıdaki takımın fiyatı halen aynı...

Bu takımın ismi Crown olarak geçiyor. Detaylı bilgi şurada.
Fiyatı ilk gördüğüm andan beri en istikrarlı olan takım bu, 349 Turkish lira symbol 8x10px.png.
Bu takım da Bone China.

Üç takımın da parçaları ve biçimleri birbirinden farklı.
Crown serisinde (3. fotoğraf) diğerlerinden en farklı olarak demlik var.

Bernardo'nun fiyat anlamında sürekli bir kafa karışıklığı içerisinde olması biraz canımı sıktı.
İlk beğendiğim takımdan vazgeçtim zaten diğer ikisini keşfedince:)
Lakin vazgeçtiğim takım indirime girdi, bir diğerinin fiyatı artmış.
Hal böyle olunca, annemden de beni sevindirecek bir öneri geldi.
Çocukluğumdan hatırlarım, camlı vitrinimizde duran beyaz üzerine pembe çiçek desenli süt takımımız vardı.
Nice seneler var, ortalıkta görünmüyorlar.
Annem bu takımı bana vermeyi teklif etti. Ben de -doğal olarak- bu duruma pek bir sevindim.
Fincanlar gayet  güzeldi, şekerliği de var. Tek fazlalığı sütlüğü, ona da bir çare bulunur elbet!
Bu takıma ilave olsun diye annem bir de tabak takımı almış-ki ben onları hatırlayamadım.
Annemlere gidince inşallah takımı alacağım.


Aslında şu üçüncü takımda aklım kalmadı değil:)
Lakin evde yeterince yumurtalık ve çaydanlık olduğu için, takımın içinde olan bu parçalar fazlalık olacak.

Öyle sanıyorum ki annemden alacağım takımla seviyeli bir birlikteliğe başlayıp, sonrasını düşünmem gerek.
Tabi Bernardo da coşup bu arada bir zam daha yapmazsa;)


2 yorum:

MERVE dedi ki...

ben de şu sıralar çeyiz alışverişindeyim sık sık :) çok güzel bunlar..

birdunyafikir dedi ki...

Bernardo'nun çiçek desenleri oldukça zarif. Kocaman güllü dallı şeylerden hiç hazzetmem ama bu modeller gerçekten hoş.