18 Mayıs 2013 Cumartesi

YAPIŞKANLI KAĞIT İLE SAKSI KAPLAMA

Pek çok bayanın yaptığı birşeydir yoğurt kabını saksıya dönüştürmek... Türk kadını, öncelerden adının geri dönüşüm olduğunu bilmese bile, bu tür faaliyetleri pek çok malzeme ile gerçekleştirmiştir.

Boş bir Yörsan kabı olmuştu bana fesleğen saksısı...


Bu haliyle gözüme pek de hoş görünmedi tabi...

Ben de aldım elime yapışkanlı kağıdı, ölçtüm biçtim ve saksımı kapladım.


Üst kısımda kana beyaz kısım hoşuma gitmedi, ince bir şerit daha keserek bu kısmı da kapladım.


Görüldüğü üzere, yanlışlıkla kısa kesmişim. Hatamı kapatmak için kısa bir şerit daha kestim ve yapıştırdım. Hiç aklımda yoktu, kısa şeridin ilk yapıştırdığım şeride uygun gibi görünmemesi sebebi ile, bir arkadaşımın hediye ettiği kelebek şekilli keçeyi de kısa şeridin denk geldiği yere yapıştırdım.


Yanlışlıkla yaptığım hata, bana sevimli bir şekilde geri döndü:)


Gerçi Yörsan yazısı hala belli ama... Bu seferlik yapacak bir şey yok. Bir dahaki sefere altta bir kat beyaz kat yapıştırılabilir...

5 yorum:

Aynur Yusif dedi ki...

superrr fikir/ bayildim/ tesekkurler/
henuz minnacik olan bloguma beklerim/

birdunyafikir dedi ki...

Aynur Yusif; teşekkür ederim;)

Unknown dedi ki...

Ne kadar güzel fikir bayıldım.Bende de dolap içlerinden kalan o yapışkanlı kağıtlardan vardı yarın yapıcam bir tane:)Blogunuz da çok keyifli,kutluyorum.
http://www.renkliyumak.com/

birdunyafikir dedi ki...

deniz tanju işitmez; teşekkür ederim, blogumu beğenmeniz beni mutlu etti;)

elinizde varsa bu kağıtlardan, muhakkak değerlendirin derim;)

Unknown dedi ki...

Bahce ye koyam yagmurdsn kagit parcalanirmi